.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور 3 هزار نفر
آزمون استخدامی علوم پزشکی مازندران برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: آزمون استخدامی علوم پزشکی مازندران صبح امروز با حضور 3 هزار متقاضی استخدام برگزار شد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،‌ حسین رنجبران با اعلام اینکه 2 هزار و 539 نفر از شرکت‌کنندگان زن و 529 نفر مرد بودند، بیان داشت: از این تعداد 22 نفر مربوط به سهمیه ایثارگران است.

رنجبران با اشاره به اینکه در این دوره از آزمون، 353 نفر در 26 رشته پزشکی و پیراپزشکی  استخدام می‌شوند، افزود: این آزمون راس ساعت 9 صبح امروز جمعه 26 خرداد ماه 91 به مدت یک ساعت و 45 دقیقه در سلامت کامل برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه نتایج این آزمون تا یک ماه دیگر از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام می‌شود، گفت: نتایج آزمون یک و نیم برابر ظرفیت اعلام می‌شود و در صورت انصراف قبول شدگان اصلی، ذخیره‌ها جذب می‌شوند.

رنجبران ادامه داد: این آزمون توسط تیم‌های نظارتی دانشگاه و همچنین نمایندگان وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی و استانداری مازندران کاملا نظارت شده است.

وی از دریافت و پیگیری مجوزهای لازم برای استخدام نیروهای مورد نیاز در واحدهای تابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد و متذکر شد: بیش از 3 هزار نیروی انسانی عمدتا در بخش‌های درمانی و بهداشتی نیاز داریم و امید است با برگزاری آزمون‌های مورد نظر این کمبود برطرف شود.

این مسئول به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی اشاره کرد و اذعان داشت: در آزمون‌های برگزار شده، سهمیه‌ای نیز برای نیروهای قراردادی در نظر گرفته می‌شود تا با شرکت در این آزمون‌ها از قراردادی به پیمانی تبدیل شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.